tisdag 10 mars 2015

Vårpromenad - Årets första bad

Idag fick vi alla tre följa med husse och matte i bilen.
Vi åkte inte så långt men väl framme så tog matte, jag, husse, Wille och Lothus en härlig promenad utmed sjön ! Så spännande att få komma till ett nytt ställe med nya dofter att utforska, för ibland kan det bli rätt tråkigt att promenera i samma områden och skogar.








Efter ett tag så kom vi fram till en strand, och naturligtvis ville jag testa vattentemperaturen där, så jag bara promenerade i vattnet medan husse och matte stod och såg helt häpna ut !
det var inte så farligt kallt i vattnet som man kan tro att det ska vara i Mars månad, nej det var rätt okej faktiskt.



Matte blev lite orolig att jag hade blivit kall, men väl hemma förstod hon att allt bara var bra med mig, och jag var jätteglad och gosig.

Inga kommentarer: