måndag 9 juli 2012

Kvällspromenad och Bus !

Äntligen ! Ikväll kom vi ut på en härlig kvällspromenad alla tre grabbarna med matte och husse i släptåg. Vi fick vara lösa och busa så mkt vi orkade och det var så skönt. För jag hade en massa energi att göra av med innan jag kan sova ordentligt ! Nu känns det skönt, fast nog är jag varm allt.



Det var jätteskoj att få med husse och matte ut samtidigt, för det händer inte så ofta det inte. Lothus och jag brottades en hel del i gräset, medan Wille sprang omkring i högsta fart som den tokiga hund han är ! Ibland hängde Lothus i min svans, och ibland sprang jag från honom. kameran var med men bilderna får komma senare, för nu ska vi sova allihop !

2 kommentarer:

Aamor sa...

Det är härligt när alla är ute och man får busa hej vilt!

Ciao

Bamse och Valle sa...

Här är det också sällan att vi får bägge med oss. Det är bara då vi är i stugan som dom brukar följa bägge 2. Hemma har antingen den ena eller den andra alltid fullt upp att göra. Nospussar från brorsorna i Norr