lördag 8 mars 2014

Promenad på Upplandsleden

Idag tog matte med oss alla på en promenad på Upplandsleden i det härliga vårvädret. Husse följde också med och vi hade en härlig dag i skogen. Wille, jag och Lothus busade och bara njöt av tillvaron. Jag var jättelycklig över att få springa runt utan koppel och busa !


Det var vi alla tre !


Vid ett ställe med en massa stenar så stannade husse och matte en stund. Det var visst ngt som kallades skeppssättning.


Men vi jyckar ville helst busa och kolla läget ! Men det blev en del poserande i alla fall, som här t ex.




Efter en stund gick vi massor uppför och ännu mer uppför. En bit bort skymtade, enligt husse, en fornborg som var väldigt speciell.


När vi väl var högst upp på den så hade vi en härlig vy över omgivningarna. naturligtvis ville matte att vi skulle posera också, fast lite läskigt högt var det allt, även om matte försökte avleda mig med godis, så ville jag ju helst se vart branten ner var.



På vägen tillbaka till bilen ville matte ta en bild här på mig när jag klättrade upp för att se lite bättre.


Inga kommentarer: