lördag 25 januari 2014

Hussepromenad !

Idag har vi haft husse promenader jag och Wille, medan matte har tagit Lothus på promenad. Det var rätt skönt att bara gå med Wille och husse också. Det blev lite Powerwalking också, men husse tog det rätt lugnt och istället jobbade han lite med mig och Wille så att vi skulle gå ordentligt i kopplet och inte dra sådant i kopplet som vi vanligtvis brukar när vi går tillsammans. Lite jobbigt var det, men vi är lätt att övertala om vi får godis och sedan bara tar kortare pass, och det tycks husse ha kommit på också.
Wille följer med husse rätt lätt, så jag hängde bara på jag med. Inga problem. Husse skrattde och sa "Det kanske blir hund av dig också nu när du snart blir 4 år gammal". Inte vet jag vad han menade med det, men han var ju glad när han sa det så det var nog ngt bra i alla fall.

Inga kommentarer: