torsdag 5 april 2012

Glad Påsk alla kompisarna !

Men vad gulliga ni är kompisar. Jag blir jätteglad av att läsa alla kommenterer från er. Nu har jag i alla fall piggat på mig igen, för jag gjorde som ni sa vilade, tog det lugnt och tog näsdropparna också, fast jag inte gillade det alls. Vi har till och med hunnit vara ute på några sköna lite längre promenader, men bilder från dem kommer senare för just nu ska jag iväg och hjälpa matte med påskäggen !
Så ikväll har vi haft lite bus för oss, eller rättare sagt matte busade med oss !



Matte höll på att ordna alla påskäggen som ska ordnas nu till påsk, och då var ju vi lite nyfikna. Så matte gömde godis bland påskäggen som vi skulle leta reda på. Gissa om det var skoj att leta. Men det var lite svårt också, för där fanns en massa andra dofter som var nya också, det doftade nämligen påskgodis ! Ha nu en härlig Påsk allihop !


4 kommentarer:

Aamor sa...

Vad skönt att du har blivit bättre för vi har faktiskt tänkt på dig en del.
Glad Påsk på er också!

Ciao

Rasmus&Matte sa...

Härligt att det nu vänt för sig till det bättre så du med flock får en skojig påsk. Ser spännande ut med alla dessa påskägg, kan tänka mig att det doftar smarrigt, vov.

Glad Påsk :o)

Tassvink

Arlo sa...

Så underbart passande att du är frisk nu till påsken! Om du haft näsdroppar i nosen kanske du inte hade kunnat lukta dig till godiset bland äggen!

Marre&Rasmus sa...

Tassar in och önskar er alla en härlig helg :)

Tasskramiz