tisdag 31 januari 2012

Födelsedagskalas och Gäster !

Idag har matte först farit runt med snabeldraken sedan med golvmoppen, och jag fick inte hjälpa till ! Men nog försökte vi. Ja vi väntar gäster ikväll, för lillhusse fyller år !!!! Då vet jag att det blir både tårta och annat gott !
Hela dagen gick innan gästerna kom, men lillhusse blev jätteglad, för som han hade väntat. Dessutom så hade han ju valt tårtan alldeles själv och spoeciella ljus till den också.
När matte städat klart tog vi en skön promenad. Solen sken och det var härligt väder ute.




Det var jätteskoj med alla gäster, dessutom fick vi smaka lite gott vi med ! Lillhusse hade valt en jättegod tårta kan jag lova, sedan fanns det kakor och bullar att välja mellan. Lillhusse fick en massa presenter också. Han var jätteglad när han så småningom lade sig för kvällen.

3 kommentarer:

Rasmus sa...

Underbara bilder på er, duktig matte som fångar er så fint. Här har också kalasat då låtsas husse fyllde den 30 jan. Grädde på nosen blev det här, fast kakorna fick jag bara sniffa på, för sött för kräsna mig, voff

Vi i Kasperian sa...

Klart ni också skulle få smaka gottigt, på Lillhussens födelsedag! Skulle ha sett ut annars...

Aamor sa...

Grattis till lillhusse en dag efter!
Vilka härliga bilder!

Ge inte upp, vissa har alltid åsikter om allt möjligt. Jag gjorde som du bad!

Ciao