lördag 4 februari 2012

Bus och en massa skoj !

Igår fick vi en helkväll med våra kompisar !
Matte och husse fick en helkväll för sig själva de, och då sov vi över hos våra kompisar ! Det var jätteskoj, och vi busade en hel massa, och flera sköna promenader blev det också. men man blir verkligen trött av en helkväll med kompisarna, så idag har vi varit lite loja men som tur är så var matte och husse det med så det gick ju bra.

Goofy och Jag !

Wille, Aylen, Jag och Goofy !

En söt bild på mig tycker matte !

Vi har varit ute på promenad i solskenet idag och det är alltid skoj. Det var kallt men solen värmde lite, så vi stortrivdes. Hoppas ni haft en bra dag ni med ! Nospussar !

3 kommentarer:

Aamor sa...

Håller med att det är kul att leka med sina kompisar men man måste vila dagen efter, man är ju helt slut!

Ciao

Rasmus sa...

Å så synd att vi bor så långt ifrån varann för det hade varit så roligt att få varit med er. Här är allt trist just nu då matte fryser, vägrar att göra nånting, jo, förutom virka, morr.

Om ni har några skojiga tips på lager så avslöja dom gärna innan jag kreverar. Tasskramiz o söta bilder

Rasmus sa...

Missförstå mig inte, men det är inte så att min matte är lat så här års o inte vill gå ut med mig. Men när det är riktigt kallt, som just nu, så blir det mest korta rastningar då jag faktiskt fryser o får lätt kramp i mina små tassar. Men inne så blir det desto skojigare som idag då jag fick balansera kex på nosen, inte det lättaste inte, har ni testat det? Kul är det.

Matte virkar mest när jag är och hälsar på hos låtsas husse Hasse.

Ha det gött. Kramiz