måndag 20 februari 2012

Dagen efter.......

......ja det kan man lugnt säga. Jag hade några gäster här i går kväll och vi åt tårta och lekte och busade. Idag träffade jag på en av granntjejerna som sa Grattis till mig i efterskott och jag fick pussar av henne !!!!!!!
Jag är lite trött idag, men annars är allt ok. Jag har hunnit ta med matte ut en sväng och fler kommer dte att blir för matte inväntar bara att solen ska värma upp marken lite så isen och knögglet försvinner, sedan ger vi oss ut på promenad ! Jodå nog får matte motion, men samtidigt så säger hon att vi alla mår bra att gå var och en för sig, speciellt nu när det är dags att fräscha upp kunskaperna i hur man uppför sig med andra hundar och i kopplet. Det var skönt att vara ute själv med matte, som vanligt, men idag var det jobbigt för jag fick inte stanna och lukta vart jag ville, eller hälsa på vem jag ville. Vi mötte flera hundar på vår promenad, men jag fick bara hälsa på en av dem, och det var den söta granntjejen, en cockerspanielflicka. Vilka mysiga pussar jag fick av henne, mmmmm. Men när jag kom hem, då var jag trött och lycklig, det kan jag lova.

5 kommentarer:

rt sa...

Det tror jag det och cockerspanielflickor som är så söta, avis. Här möter vi bara hundagisvovvar, inte så kul. Men matte tog med bollen, så det trista glömdes här snabbt.

Tasskramiz

Rasmus sa...

Å, råkade trycka på en tangent och så han jag inte få med mitt namn, vov :( men nu så...

Älsa o Ästher sa...

Men stooooort GRATTIS i efterskott på 2 årsdagen Hector=)
Skönt ibland att ha en dagen efter och ta det lugnt=) mumsigt med tårta också!!!!
ha det så bra nu:)

Ludde sa...

Grattis! Lite i efterskott, men i alla fall! Kramis!

Vi i Kasperian sa...

Ett försenat grattis är ju ändå ett grattis, eller hur?
Så GRATTIS till de två åren! :)