tisdag 7 februari 2012

Godermorgon kompisar !

Idag är jag morogonpigg må ni tro !
Husse och vi ska strax ut på morgonpromenad, sedan vankas det frukost. Det ska bli gott för det är inte utan att en hunnit bli lite hungrig sedan igår kväll......
Matte kommer hem strax, hon har jobbat hela natten lång. När hon väl kommit hem så sover vi en stund med henne och det är jätteskönt. Då har vi fått frukost av husse och frukostrastning, så det är extra skönt att krypa ner och sova ett tag till med matte när en kommer in från kylan utanför, ja det är runt en -8 grader ute idag säger husse.
Husse har lovat att solen ska skina idag, så vi hoppas på en skön eftermiddagspromenad med matte då. Ha nu en skön dag allihop !

2 kommentarer:

Aamor sa...

Vad mysigt att kunna sova vidare med matte. Hoppas ni sov riktigt länge.

Ciao

Arlo sa...

Fast nu är det kväll så snart sover ni väl igen kan jag tro? Jag sa åt min matte att gå ut en sväng med mig kl 4.30 i morse för det pep i magen på mig då. Så då gick vi en sväng och så somnade jag om, men då var det dags för matten att gå upp i alla fall...