söndag 25 mars 2012

Fortfarande förkyld !

Jag är fortfarande lite förkyld, och matte har varit jätteorolig hela helgen. Men idag känns det lite bättre om än jobbigt med snuva. Jag kanske inte skulle ha badat häromdagen om jag vetat att jag skulle bli förkyld, för så kul är det inte.
Men matte och jag har i alla fall promenerat en sväng, och husse och jag tog en tur i det vackra värvädret medan matte var ute med Wille. Det var jätteskönt ute och jag stortrivs ju med promenader, spelar ingen roll om jag är förkyld eller inte. Husse och jag gick i lugn takt och jag fick nosa lite här och var. Passar mig perfekt. Några hundar mötte vi ju förstås, men jag orkade inte bry mig så värst mycket om dem, fast en av dem skällde jag på, för han morrade åt mig. Men husse sa bara till mig, och sedan var det inget mer med det. Väl hemma igen så var jag törstig och trött, så jag lade mig bredvid Wille och sov en stund.

3 kommentarer:

Aamor sa...

Nämen din stackare! Det är inget kul att vara förkyld, hoppas det snart går över!

Ciao

Bamse och Valle sa...

Oj så trist med förkylning. Fast det skulle vi då köpa om vi också skulle ha fått bada. Krya på dig, nospussar från brorsorna i Norr

Rasmus sa...

Åh, puss på nosen där och hoppas att du snart få må riktigt bra igen... här doppas inte tassen först i sommar, vov.

Krya på nu, Tasskramiz