söndag 18 mars 2012

Ute med husse !

Idag tog husse med mig och Wille ut samtidigt. Vi var ute en stund och mötte ett par hundar under promenaden. Vi tog först en sväng till hundhagen, men där var det fullt och kö, som Wille kallade det. Så istället fortsatte husse på en skogspromenad med oss. Någar av hundarna i skogen som vi mötte i koppel skällde jag ut, fast då blev husse sur på mig och sa till mig på skarpen och jag lugnade ner mig. När de passerat och vi var ensamma i skogen igen, då gav sig husse ut i skogmarken och bara gick rakt ut bland mossa och stenar. Då var vi utan koppel och busade och hade jätteskoj !
Så småningom gav vi oss av hemåt igen, och både jag och Wille, och säkert husse med, var rätt trötta !

1 kommentar:

Bamse och Valle sa...

Kan inte förstå varför det ska bli sura miner för att vi gör oss till känna. Det är ju vårat språk att inge respekt för. Vilken tur att ni fick vara lösa iallfall. Nospussar från brorsorna i Norr