lördag 1 oktober 2011

Bus i härligt höstväder !

När jag vilat en stund så ringer Aylens matte och frågar om vi vill nbusa med Aylen en stund. Klart vi ville det och det förstod både husse och matte, så då åkte vi iväg en sväng till, men denna gång med husse bara, för matte hade jag satt att skriva några rader om utställningen jag varit på idag.
Nyss har vi kommit hem igen, efter att ha varit ute och busat med Aylen på en stor äng. Det var jätteskojigt, men jag kan lova att jag känner mig trötter nu, och det var jag inte ensam om för både jag, Wille och Aylen lade oss att sova en stund medan våra matta/hussar fikade och snackade ett tag.
Aylens matte hade fotat lite, för husse hade ju glömt kameran hemma. Så vi hoppas väl att vi får bilderna av henne snart så vi kan få sätta in dem här i vår blogg också.
Hoppas ni får en sådan däringa härlig dag idag ni med. Nospuss på er !

Inga kommentarer: