onsdag 26 oktober 2011

Skön promenad !

Det har varit jätteskönt väder här idag och både matte, jag och Wille passade på att njuta av det. Vi tog en riktig långpromenad med en massa bus och skoj i.
Matte tog med oss ner till vår favoritdalgång och där fick vi vara lösa och fara runt som vi ville. Och då gick det undan det kan jag lova. Wille först och jag efter.

Japp, nästan ikapp. Inte bita svansen, inte bita i svansen !

Försprång har Wille nästan jämt !


Här försökte jag hinna vända när Wille vände, men det var ju lite svårt !

Tjohoooo !!

Men ibland kom jag ikapp honom, och nästan kunde ta hans svans, fast jag gjorde det aldrig fast jag kunde, för jag mindes ju hur sur han blev för ett tag sedan när jag tog tag i hans svans.

Han är snabb alltså !!!! Ruggigt snabb !

Ooopss där vänder han snart !!!!


Ja det är inte alltid matte hinner med, med kameran !

Jag börjar nog bli lite trött allt......

Ibland tog matte en språngmarsch och då var inte vi sena att följa efter !!!
Matte tyckte ju att hon måste ha några poseringsbilder också, så det gjorde hon. Här är de !
Visst är vi fina på bilden, det tyckert matte i alla fall, men det är ju inte så konstigt.


Kolla in grabbarna !

Typiskt matte, bilder i lövhögen också !

När vi sedan var på väg hem då stannade vi till vid vår roliga pinne som vi busat med flera gånger, och äntligen kunde matte komma ihåg att fota den, fast ni ska ju veta att den är lite "nertuggad" på den här bilden, eftersom vi tuggat på den och busat med den i några omgångar.

Vi tar och tuggar ner den bit för bit !


Jodå matte hade kameran med sig, men bilderna får vänta tills i morgon, för just nu har vi en del vi ska göra och sen ska vi hämta lillhusse från skolan.
Nu ska jag ta igen mig ett tag, för jag är trött !
Hoppas ni haft en härlig dag ni med !

Kolla in min stajl, hälften i och hälften utanför matburks hållaren.......

3 kommentarer:

Rasmus sa...

Ser framemot gårdagens bilder :)

Jag vill åxå ha en bild till min länk till på eran blogg... Hur gör jag för o få det?

Voff icg kram till er matte!"

Aamor sa...

Vad härligt er promenad lät. Bra att du inte tog tag i Willes svans när han nu inte gillar det!

Ciao

Rasmus sa...

Alla bilder gillas här och matte måste ha en bra kamera då den fångade er så skarpt i farten :o)

Trevlig helg på er alla. Voff