söndag 1 januari 2012

Första inlägget för i år !

God Fortsättning på dte nya året alla govänner, har er nyårsafton varit varit bra ?
Här hemma har det smällt en hel massa raketer, de hörs lång väg. Jag stod en kort stund på balkongen med husse, matte och lillhusse och då var det en massa färger på himlen ! Ja en väldig massa, men sedan blev det alltför mycket smällande så jag drog mig in och gjorde Wille sällskap. Det mesta av raketernas framfart har överröstats av grannens höga dunka dunka musik ! Kan ni tänka er va, vårt golv vibrerar under tassarna på oss av deras bas !
Matte, husse och lillhusse skålade in 2012 och vi fick varsin härlig macka med prinskorvar, leverpastej, skinka och köttbullar på, ja nästan som en Scooby Doo macka !
Matte och husse busade en massa med oss och vi glömde bort att det smällde och hade sig.
Men det räckte inte vet ni, för sedan fick vi leta en massa gömda gobitar, och det var inte dumt alls ! Jag hittade jättemånga !
Vi har också fått varsin Nyårspresent av en kompis, vi fick varsitt härligt tuggben att njuta av under nyårskvällen ! Det börjar bli vältuggat nu !
Jodå min Nyårsafton har varit skojig, fylld av godsaker och bus ! Vi är nöjda ! Nu ska vi bara vänta en stund till säger husase, sedan ska han ta med oss ut på nattrundan !
Ha nu ett fortsatt härligt 2012 alla mina vänner !

3 kommentarer:

Aamor sa...

Gott Nytt År på er med.
Vad bra att du gick in när det smällde som värst för det är inget kul att lyssna på, hihi!
Då fick ni gratis fotmassage av grannen, hihi!

Ciao

Edith sa...

Låter som en härlig Nyårsafton. Edith och Hilda önskar god fortsättning!

Rasmus sa...

Ser att ni haft en skojig Nyårsafton, men fy för dunka grannar, sånt slapp vi här som tur va, hu :)

God fortsättning önskar vi er alla. Tasskramiz