tisdag 10 januari 2012

Snö och bus !

Idag tog husse med mig och Wille på varsin promenad. Det var ovanligt men skönt att strosa lite på egen hand med husse. Det var snö ute och lite kallt, men det är mkt bättre än regnet som varit !
När vi var på väg hem igen så mötte vi en en kul kille. Han gillade också snön så vi busade en bra stund tillsammans. Men sedan var husse tvungen att skynda sig hem för han måste iväg till jobbet. Men jag hoppas att jag och min nya kompis träffas fler gånger och får busa mer.
Lite senare under dagen tog matte en promenad med mig och Wille och då busade vi i snön en bra stund. Det var jätteskoj. Matte hade kameran med sig, men de bilderna får ni se i morgon.
Hoppas ni som har snö passar på att busa runt i den.

2 kommentarer:

Vi i Kasperian sa...

Antar att det är hos dej som hos mej - den där snön, den försvann snabbt! Och i morgon ska det regna hos mej.
Men jag har ju liksom gratis underhållning inomhus just nu. :)

Rasmus sa...

Här regnar det o blåser, så leka får man allt göra inomhus, trist.

Denna vintern är vi nu så trötta på att vi snart kreverar. Men i morse pratades nått om att vi skulle få snö, det tror vi på när vi ser det, norr.

Ha det gött. Kramiz