torsdag 19 januari 2012

Härlig dag !

Ja idag har det varit en sådan där dag som det alltid ska vara tycker jag. Vi har tagit en promenad med vår nyaste kompis. Han och Wille har en viss tendens att "smitta varandra" när det gäller snörullningar, medan jag föredrar att hålla mig på benen. Jag förstår inte tjusningen med att bli blöt och kall i pälsen  ?
När det finns andra saker att göra som är mycket roligare. Som att rejsa t e x, det har jag gjort idag, ja flera gånger medan Wille bara rullat och haft sig.
Men en skön promenad var vi ute på för solen sken och det var nästan som vår ute. Jättehärligt ! Att vi dessutom fick sällskap på promenaden är ju bara så kul !
Senare på kvällen kom Carrie över till oss och busade en hel massa med oss ! Gissa om vi hade skojigt ! Mellan busen var vi ute på rastningspromenad och dessutom tog vi en hel del dricka pauser också. Matte tyckte tungorna hängde som slipsar ur munnarna på oss alla ! Och vattnet tog slut fort !
Ja nog har vi haft en härlig dag idag ! Hoppas ni haft det ni med - allihop !

3 kommentarer:

Arlo sa...

Busa i snö och så kompisar på besök och bästa slipsen på! Vilken dag!

Rasmus&Matte sa...

Ser att ni haft en skojig dag och alltid roligt med fler nya kompisar:) Här ser man nästan ingen på promenaderna så här års, vart e alla vovvar tro?

Trevlig helg önskar vi er alla. Tasskramiz

Emma o Malte sa...

Jag har inte heller lärt mig tjusningen med snörullningen ännu! Fast det kanske beror på att vi knappt haft någon snö alls....