lördag 14 januari 2012

Lugnt här !

Jo dte är rätt lugnt här, ja om man inte räknar med allt bus förstås. Idag t ex har vi lekt tafatt med varandra och farit fram från köket, genom hallen och in i vardags rummet och tillbaka, i full fart.
Sedan har vi haft tuggbenen att tugga på och busat lite nmed matte också. Jag norpade t ex hennes vante när vi var ute på promenad idag och det gillade hon inte. Men jag tyckte det var jätteskojigt när matte försökte få tag i vanten. Men matte är inte dum, plötsligt tog hon fram ngt ur jackfickan, och jag blev genast nyfiken. naturligtvis släppte jag vanten och istället fick jag godis av matte. Rätt bra byte - eller hur ?
Wille har rullat i snön, medan jag föredrog att se på. Nänä lite mer snö får det allt bli innan jag rullar.
Hoppas ni har en bra dag ni med !

1 kommentar:

Floridatjej o Buttons sa...

nej men tjenare, här är du ju ! God fortsättning på nya året som kommer att bli bäst bara det blir lite varmare. Här är det skitkallt just nu,sköt om er och pussa på matte brrrrr....blötpussar