måndag 16 januari 2012

Lite snö kvar !

Matte tog med oss på en skön promenad idag. Det var lagom kallt ute tyckte hon och inte så ruggigt halt som det var i helgen. Vi busade lite med en pinne och matte var med hon också.
Wille skulle ju snörulla förstås, det hör liksom till, så det var bara att vänta in honbom och medan passade jag på att lukta runt på en del intressanta saker. Det var rätt mysigt det med.




Vi såg inte en hund på hela promenaden. Lite trist för jag hade hoppats jag skulle träffa på och kanske busa lite med japanska spetsarna som vi träffade häromdagen. Men inte såg jag dem inte.
Ska se om jag och matte inte kan kika runt lite hos er under kvällen.

5 kommentarer:

Rasmus sa...

Här undrar man också vart alla hundar tar vägen så här års, varje år likadant, hm.

Isigt värre har vi här just nu och kanske därför som man inga fler hundar ser? Fina bilder på er o här gillas också att leka med pinnar, men då ska det vara dom tunna björkpinnarna som knastrar så skönt i mellan tänderna, nej jag sväljer inget bara biter sönder dom, he.


Ha det gött. Kramiz

Aamor sa...

Det är ju typiskt att man inte träffar nån kul kompis när man är sugen på bus!

Ciao

Älsa o Ästher sa...

Men Hector du måste lära dej att snörulla...det är såå skönt=) Men att nosa runt är ju också kul förstås!
Ha en bra dag!

Buttons sa...

Här är det nästan omöjligt att inte träffa på nån polare då jag går ut. Det bor nämligen 23 hundar på mitt kvarter.........Jag gillar bacontanter bättre förstås. ......blötpuss

Bamse och Valle sa...

Snö, vill ni ha mer kan ni få av oss. Vi har mer än 1 meter hos oss. Ihelgen så ska vi tillbringa våran tid med Lill husse och han tjej. Matte, Husse och Lill Matte ska resa iväg till Stockholm. Dom ska flytta in våran andra Lill Husse i hans nyinköpta lägenhet. Nospussar från brorsorna i Norr