söndag 18 december 2011

En bus söndag !

Ja det blev det idag fast jag trodde det skulle bli lugnt ! Då hade jag ingen aning om att vi skulle få tjejer på besök !
Men kan ni tänka er på eftermiddagen ringer Aylens matte och hör efter om de kunde komma över och fika en stund. Det gjorde ju inte mig något alls. När Aylen kom så blev det en massa skojigt bus, och matte fick rädda kaffekoppen ett par gånger när vi for omkring. Helskojigt hade vi !
De stannade några timmar innan de sedan begav sig av hemåt igen, då skulle Aylen visst ut på webben och se om hon hittade ngt snyggt halsband till sig, ja så här till jul !

Senare när det började bli kväll, då ringde Carries matte och sa att de var på väg till oss för en kopp fika, de hade vägarna förbi och tänkte titta in en stund. Inte mig emot alls.
När Carrie kom med sin matte, så kunde jag inte motstå att hon luktade spännande, men se då fick jag en avspisning. jag försökte ett par gånger till, men då surnade Carrie till och talade om för mig vad som gällde. Tills dess att hon var intresserad, så fick jag vänta. Lite snopen så deppade jag en stund, men eftersom Carrie är en så härlig tjej med en massa fart, så blev det inte länge. Rätt snart lekte vi och busade istället, det var mycket roligare ! De stannade kvar i flera timmar och vi hann både busa och ta en promenad. Inte alls dumt. Men när de åkte hem då var jag rätt trött.

Inga kommentarer: