onsdag 14 december 2011

En lugn dag !

Ja det har det varit idag. Matte är genomförkyld och hostar och snorar om vartannat, så hon har vilat i sängen en hel del idag. En annan tycker det är rätt långtråkigt när det inte händer ngt särskilt så idag tog jag saken i egna tassar och började demolera en dagbok för husse, men det gillade inte matte så det satte hon stopp för. Istället fick jag en kartong att göra mindra bitar av, och det var rätt skoj det med.
Sedan har jag försökt få busfart på Wille, men han är lite trögstartad idag han med, fast lite har vi busat i alla fall. Tja vad ska jag annars berätta, njae inget särksilt tror jag. Ska väl ta ett tuggben att tugga på i brist på annan sysselsättning istället.
Snart är lillhusse hemma, då kanske vi kan busa en del.

3 kommentarer:

Aamor sa...

Stackars matte, hoppas hon snart kryar på sig!
Bra att du kan roa dig själv även om nu det första valet inte var så populärt, hihi!

Ciao

Edith sa...

Lite bus skadar aldrig. Fast min matte blir jättesur när jag biter i något bok-aktigt. Hilda tackar så mycket för gratulationerna på födelsedagen. Colliekramar

Rasmus sa...

Oj, stackars lilla matte och hoppas att det snart vänder till det bästa!

Bus kan man aldrig ha för mycket utav, fast det inte alltid blir så lyckat, he.

Krya på och tasskramizar