fredag 16 december 2011

Gott !

Matte jobbar ikväll, men husse och lillhusse såg till att vi hade skojigt ändå. De gömde godis i två omgångar som vi fick leta reda på. Det var jätteskojigt. Lillhusse hittade några nya kluriga ställen att gömma godis på. Husse också så då fick vi jobba lite för att hitta det !
Utomhus är det urtrist väder och inte inbjuder det till promenad precis ! Vi har tagit några promenader också, men de fick bli korta för ingen av oss ville vara ute längre än nödvändigt ! Vilken tur att man då har hussar eller mattar som hittar på skojiga saker inne istället !

1 kommentar:

Ludde sa...

I sånt här väder ska man vara inne. Jag har bara varit på två av Stockholms hundcaféer ännu. "Himmelska Hundar" Ligger på Östermalm och där var det alltid fullt med hundar vilket gjorde mig lite nojig ibland, så jag fick mest ligga under bordet. DU kan läsa mer på
http://www.himmelskahundar.se/
K9 som ligger nära Cocos hem på Södermalm gillar jag bättre, för där har det inte varit proppfullt så jag har ofta kunnat ströva fritt, men det beror lite på vilka andra hundar som är där. Deras hemsida är
http://www.k9cafe.se/Hem.html
Kramis!