fredag 25 november 2011

Busig dag !

Idag har nog matte kvicknat till lite.
Matte och vi har busat med min prickiga boll och letat godis, och sedan tog vi nyligen en skön promenad med lite bus också. Mellanhusse är ledig idag så han har också promenerat med oss.
Just nu har vi fått nya tuggben, så det har jag gett mig i kast med, men det lär ta tid innan det är upptuggat för de är rätt stort det här nya tuggbenet. Men det är en mumsig smak på det.
Jag norpar även Willes tuggben då och då eftersom han inte verkar vilja tugga på det förrän jag tuggat det mjukt åt honom, sådant sätt va.......

Bus med boll !

Min tuggis är jättegod !

4 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Skönt att matten blivit piggare :) Vad mums med ett nytt tuggben, nu har du kanske att göra hela fredags kvällen.

Ha en skön fredag :)

Aamor sa...

Det är liksom godare när det mjuknat lite, hihi!
Jag brukar stjäla syrrans men hemma får jag tugga det mjukt själv för matte vill inte tugga det till mig ;)

Ciao

Christina sa...

Vilken sötnos :)

Rasmus&Matte sa...

Du har det bra som får smarra på mjuka ben, här får man allt göra jobbet själv, annat var det förr när storbrorsan fanns, saknaden är enorm, som du förstår.

Fina bilder på er och härligt att matte mår bättre nu. Min matte gör det inte då hon gått och blivit smittad utav elaka förkylnings basselusker, hu.

Vi önskar er alla en trevlig 1-Advent. Kramiz