tisdag 1 november 2011

Grå dag idag !

Tänk hur vädret skiftar !
Igår sken solen och det var jätteskönt ute, men idag är det grått och trist och inte alltför kul väder.
Men vi har i alla fall hunnit med en del promenader. På en av dem var lillhusse med och en fotboll. Det var jätteskojigt.
Matte passade också på att ta lite fler höstbilder. Men jag måste ju säga att ibland var det väldigt svårt att sitta still i lövhögen. Jag ville ju busa i den, stoppa ner nosen i den eller bara leka i den !
Men några hyfsade bilder som matte blev nöjd med blev det i alla fall.


Två fina grabbar !

Massor av lövhögar finns det !


Alltid ngt spännande som händer. Vad händer där borta nu då ?


Matte hade kameran med sig, men eftersom det började bli mörkt när vi väl kom till en av hundhagarna här omkring, så blev bilderna lite väl mörka också. Men matte har försökt att fixa till dem en aning i fotoprogrammet, men det är inte så lätt.
Men här ett gäng.

Här kommer en ur hundarnas fotbollsliga !

Eäck snusk och smuts på min boll !

Tack matte nu är den helt sjyst igen !

Här kommer bollen, passning till.........Wille !

Jaha ja så var det då matte som vill ha bilder tagna lite överallt......

Sitta också, jamen det kommer ju en hund därborta, den vill ju jag leka med ju !!!!

Hoppas ni andra haft en bra dag ni med, kanske till och med sett lite av solen ? Ha en skön och trevlig afton nu alla vänner. Jag ska kika in till er efter middagen !

2 kommentarer:

Rasmus sa...

Kan inte annat än hålla med och denna 1 nov ville man bara sova bort. Men som tur så fick matte igång mig till slut, för vem tackar nej till lite rally, he.

Gulligt av lillhusse att ta med bollen :)

Vi i Kasperian sa...

När det är mulet i november, då är det både mörkt och grått! Ingen bra månad, tycker vi.
Ser i alla fall att du haft en riktigt hyfsad dag, trots mörkret. :) Det har jag också, förresten... ;)