torsdag 3 november 2011

Bus med tigertofflor

Idag när mellanhusse kom hem, så glömde han stänga dörren vid ett par tillfällen när han var i andra rum. Då passade jag på att norpa hans skojiga tigertofflor. De är mjuka och stora och jättelurviga, ja ni ser ju själva. Jag ruskade dem och bet i dem och hade jätteskoj med dem.

Ruska, ruska och ruska mer på dem, fast det syns kanske inte !
Matte såg när jag kom bärandes på en av dem och tyckte det såg skojigt ut så hon passade på att ta några bilder innan tigertofflorna var slut. Hon passade också på att be mellanhusse rädda dem undan mig och Wille, som lockats dit av att matte gick till mig. Vi två, Wille och jag, fick busa en stund med tofflorna för mellanhusse bara vi inte hade sönder dem sa han, för de är så mysiga att toffla omkring i på kalla golv på morgonkvisten.

Vi hade en kort dragkamp om tofflorna,
men snart fick vi lämna dem ifrån oss !

Innan tofflorna var slut så tog mellanhusse själv hand om dem och lade undan dem, trodde han i alla fall.
Så mellanhusse trodde att den här höjden skulle hindra mig ?

När jag tog en av tofflorna nästa gång då lärde mellanhusse sig (sa matte) att stänga dörren till sitt rum om han ville ha tofflorna ifred.

Jag tog den - igen !!!!

3 kommentarer:

Rasmus sa...

Men att man inte själv kom på det där med tofflorna, tack för tipset, fast jag tror nog inte att matte har ett par sådana sköna att bita i, hm.

Har ni fler råd på lager så avslöja dom gärna, vovv

Ann-Margret o Vinja sa...

Tycker ni ska önska er ett par egna tiger tofflor av matten. Säg till att ni vill ha det i julklapp, eller gärna lite tidigare ;)

Ha en skön helg :)

Malin sa...

Nu är detta nog att försöka greppa efter ett halmstrå.. men tofflorna i dessa bilder. Finns det någon som helst chans att du vet vart de var köpta?
Min sambo har nämligen ett par exakt likadana och de har gjort sitt men jag vill hitta ett par liknande till honom, vilket verkar som mission impossible..
Tacksam för svar oavsett. Är ju trots allt 3 år sen detta inlägg gjordes..