fredag 18 november 2011

Han é inte klok....

Ja Wille alltså, han är bara inte klok ! Han slängde sig i det frostiga gräset idag på förmiddagspromenaden och bara rullade en hel massa. En annan tog ju istället och sniffade in alla intressanta dofter, och försökte koncentrera mig på det. Men Wille han bara retades hela tiden med mig och ville ha med mig i rullandet också ! Till sist så började han busa med mig och det blev brottningsmatch i frostigt gräs. Jag fick mig några ofrivilliga rullningar jag med, men sedan kom jag på att det faktiskt var rätt skönt och började rulla lite försiktigt i frostgräset. Wille tyckte det var jätteskojigt så ett tag rullade vi samtidigt medan matte stod och väntade på att vi skulle bli klara.
Väl hemma var vi väldigt uppiggade av den kalla promenaden och for runt och busade som bara den ! Men man blir rätt trött efter ett tag så då lade vi oss ner och tuggade ett tag på tuggbenen istället. Det var också rätt trevligt.

2 kommentarer:

Aamor sa...

Där lurade han dig allt, hihi!
Tur att även du tyckte att det var kul när du väl provade.

Ciao

Rasmus sa...

Det låter skojigt och här har man också rullat sig i frostigt gräs, men hade varit roligare att få göra det i snön, men den kommer väll snart, längtar här så!

Idag ska jag åka till Gamla Stan och åka färjan över till slottet tillsammans med mattes X Hasse. Matte packar ner kameran nu så ni får se lite bilder från vårt äventyr sen.

Ha det gött. Kramiz